12 اسفندماه استمرار مردم سالاری دینی و روز نمایش اقتدار سیاسی ملت ایران
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، در بخشی از این بیانیه آمده است: اكنون رشد امواج بیداری اسلامی و تحولات شگرف منطقه‌ای، نظام سلطه را با چالش جدی روبرو كرده و سقوط دیكتاتورهای تونس، مصر، لیبی و یمن سبب شده است و ایران اسلامی به عنوان ام القرای امروز جهان اسلام و الگویی از نظام مردم سالاری دینی، كانون توجه ملت‌های مسلمان این كشورها قرار گرفته است.

سپاه پاسداران در این بیانیه یادآور شد: در چنین شرایطی، مشاركت حداكثری ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می تواند جلوه‌ای نوین و شكوهمند از ثبات و پویایی انقلاب، بیداری و پایداری مستمر ایرانیان غیور را به جهانیان عرضه كند.

در این بیانیه سپاه پاسداران خاطرنشان كرد: انتخابات نهمین دوره مجلس، اولین انتخابات پس از فتنه 88 و شكست سنگین جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی در مصاف سخت با ملت ولایت‌مدار و با بصیرت ایران بشمار می‌رود و بی شك حضور پرشور و دشمن‌شكن مردم در پای صندوق‌های رأی، عقب‌نشینی آمریكا و متحدین اروپایی و منطقه‌ای آن از مواضع خصمانه اخیر در تشدید فشارها و اعمال تحریم‌ها و تهدیدات علیه نظام را رقم خواهد زد.

سپاه پاسداران، مشاركت حداكثری در انتخابات را نماد وحدت و اراده ملی مردم ایران برای ادامه راه امام راحل (ره) و شهیدان همیشه جاوید انقلاب و دفاع مقدس دانست.

در ادامه این بیانیه سپاه پاسداران تاكید كرد: به رغم برخی كاستی‌ها و نارسایی‌ها، ملت برگزیده و انقلابی ایران انتخابات 12 اسفند ماه را میدان آزمون خطیر و تاریخی برای خود تلقی و با حضور آگاهانه و مشتاقانه و انتخاب نمایندگانی صالح، ولایی، انقلابی، بصیر و دشمن ستیز آن را به فرصت و سرمایه‌ای گرانقدر برای آینده كشور و پیگیری آرمان‌های انقلاب و رهبری تبدیل می كند.

در این بیانیه همچنین آمده است: رسالت سپاه پاسداران به عنوان نهادی انقلابی و مردمی، پاسداری از دستاوردهای سترگ انقلاب و حراست از ارزش ها و آرمان‌های ملی و انقلابی ملت ایران است.

سپاه پاسداران خاطرنشان كرد: این نهاد و بسیج مستضعفین طی 33 سال اخیر نشان داده‌اند همواره فراتر از جناح‌ها و جریان‌های سیاسی به افق های بلند و چشم اندازهای اقتدار آمیز برای نظام و انقلاب اندیشیده و تمامی همت و ظرفیت خود را در راستای مشاركت آگاهانه و حداكثری مردم و تقویت امنیت همه جانبه انتخابات به كار گرفته‌اند.

در این بیانیه همچنین سپاه پاسداران یادآور شد: 12 اسفند ماه فرصتی ارزشمند برای ثبت پیروزی درخشان دیگری در كارنامه افتخارآمیز ملت ایران بوده و غلبه شعور و آگاهی آنان بر عملیات روانی و جنگ تبلیغاتی رسانه های استكباری و صهیونیستی را فریاد خواهد زد.

سپاه پاسداران، تشكیل مجلس قوی، كارآمد و برخوردار از گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را نقطه عصبانیت و ناامیدی دشمنان نظام بویژه آمریكا، انگلیس و رژیم صهیونیستی توصیف كرد.

این نهاد با دعوت از اقشار و آحاد ملت رشید و وفادار ایران برای شركت گسترده در انتخابات مجلس تاكید كرد: بی تردید حضور آگاهانه و سرشار از شور، شعور و نشاط انقلابی خانواده عظیم سپاه و بسیج همگام با سایر نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم در عرصه انتخابات 12 اسفند ماه نمادی از حقانیت نظام و پایبندی و وفاداری مردم با آرمان‌های انقلاب به شمار می رود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: خانواده سپاه و بسیج در كنار سایر نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم با نشان دادن استحكام مضاعف بنیان‌های مردم سالاری دینی در كشور، روزنه‌های امید و آرزوی دشمنان در فتنه افروزی‌های جدید را كور می كنند.

سیام**1478





:: برچسب‌ها: سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: